Повернення та обмін

Згідно Закону України " Про захист прав споживачів " №1023-XII від 12.05.1991, парфумно-косметичні товари входять до переліку не продовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну. При отриманні замовлення уважно оглядайте товар в присутності кур'єра, або менеджера.

Якщо Вам не подобається зовнішній вигляд або товар не відповідає параметрам замовлення, поверніть замовлення кур'єру або менеджеру не розкриваючи упаковку товару, ми обов'язково його замінимо. На пункті видачі посилок поштових відділень Нової Пошти, можливе повернення не для окремих позицій, а всієї посилки.

Якщо по товару виявлено брак упаковки і Ви хотіли б його повернути, будь ласка, не відкривайте інші товари з посилки, часткові повернення окремих товарів з замовлення або повернення товарів з пошкодженою упаковкою ми прийняти не зможемо. У зв'язку з цим, просимо Вас відповідально оформляти замовлення, будучи впевненими в найменуванні товару , мати чітку інформацію щодо виробника товару.

Також переконайтесь будь-ласка, яку косметику Ви обрали, та якого об’єму, щоб уникнути помилкового замовлення. У разі помилки з боку нас товар буде замінений на правильний, або буде здійснено повернення коштів, згідно заяви. У інших випадках, куплений товар належної якості, не підлягає поверненню або обміну. Також з усіх питань Ви можете зв'язатися з нами за телефоном: +38 (044) 506-77-77